perjantaina, joulukuuta 12, 2008

creer


god belives in understanding the unspoken. But does hi need
to have a voice ................. of its own
which can lay true
image. Nuppuseni, aarteiseni. Olisit kysynyt niin mä olisin voinut kertoo. Niin just ne tekee. Joka lehdessä. Lisäksi, jos niille antaa esim. kuvia (originaaleina, painoa varten), tsiljoonista pyynnöistä ja varaumista huolimatta ne hukkaavat ne. joo no ehkä
tätä kirjoitusta PITÄIS koota

tunsin erään bi-tyypin en ymmärrä kyllä miksi
pitäis puhua seksistä, ellei ..se on paremminkin kuva. (miehen) erittäin hyvin? että siirtyy puhumaan. yhdyntä on my;s suurimmalle osalle naisista parhaimpia seksin muoto. mutta mun mielestä siis miks. Miehet ovat seksuaalisesti mielikuvituksettomampia kuin naiset??? ei seksistä VOI ilman miehen mielikuvitusta homasta -niinku kuvailla siis.


Minä olen monogaami ja moralisti sui generis. Mutta kaipa minua tuntevat lukijat jo tällaisenkin merkillisyyden ovat luonteestani havainneet ja oivaltaneet (hymiö).
*
mutta läheisyyden pelko? voiko pelkoa esiintyä les say yli kolkytviisvuotiaalla joka on lapsenomaisesti regressiivisen läheisyyden tarpeen torjuntaa, toimii esteenä polymorfisen perversiivisyyden purkamiseksi XY-kromosomin omaavaan (lue: naiseen).


Fantasia ja fiktio on toki aina mukana kaikessa seksuaalisuudessa, mutta se on hieman eri asia

Fantasia on aina viettelevää, ihmisen viettiluonteen indusoimaa lumetta, jonka läpi on pirun vaikea nähdä. Mutta silläkin on kokemushistoriansa. Sitä ei siis voi noin vain valita ja oppia. Me emme voi valita tulevaisuuttamme, mitä viettifantasioihin tulee. Pikemminkin ne valitsevat meidät.

Vasta kun käsitän, etten ole millään tavoin a priori, käsitän täydellisen riippuvaisuuteni Sinusta, toisesta. Jos et Sinä ilmoita Itseäsi Minulle, Minä en ole. Du bist mein Lebensquelle.
sattumalta