ihmisyys ja el'imellisyys erotellaan toisistaan. minusta olisi kiva olla eläin. A body plan, or bauplan, is essentially the blueprintAitotumaisten syntyä on väitetty jopa elämän syntyä merkittävämmäksi harppaukseksi elämän historiassa. kieli puhuna ja kielikirjoitus on erotettava ihmisestä?
kiellä tai kielellä. sanoilla voit hallita mutta voimakeinot on niille, jotka eivät ymmärrä kyllähän eläin odottaa tulevansa ymmärretyksi. informaatiokatkoko vaara
kielikatko. oikeastaan minua vain yhteiskunta kiinnostaa kuitenkaan siellä voit olla vain onko välitänkö minä Aggression yhteiskunnallinen taso on normi. Esimerkiksi suomalaiset ovat tilastojen mukaan väkivaltaisempia. Aggression ilmaukset, riidat ja kiistat, voivat olla vahingollisia yhteiskunnassa ja siksi niitä pyritään säätelemään säännöin. Väkivallan käyttö on monopolisoitu valtiolle. samoin kuin riitakysymysten oikeudellinen ratkominen. Normit rajoittavat tunteiden ilmaisua, etenkin kateuden ilmaisu on rajoitettu. Jos eri kansakuntia vertaillaan sen mukaan, kuinka kateellisia ne ovat, niin kyse on ilmaistun kateuden määrästä eli siitä, kuinka avoimet kateuden ilmaisut sallitaan. Varsinaisen tunteen määrä, joka on suurin piirtein sama valtaosassa maita (poikkeuksena maat, joissa todelliset hyvän elämän ehdot on epäoikeudenmukaisesti jaettu.) Because of the philosophical questions of consciousness and mind involved, many scientists have stayed away from examining animal emotion. iwhich of two theories is the more. ofcourse i understand that yu don understan terrorists but have yu been one i mean this is large "Never want to come down, never want to put my feet back down on the ground."
minusta taisi
tulla käännynnäinen kauneuteenKukaan yksittäinen ihminen ei kykene valmistamaan
yksin kaikkia elämässään tarvitsemia asioita.
Erotuksena eläimistä ihminen työprosessissaan vaikuttaaKukaan yksittäinen ihminen ei kykene valmistamaan yksin kaikkia tarvitsemiaan asioita.
Kukaan
kenestä kaikki ei kuitenkaa riipu luonnosta
kaikki suodattuu suhteiden kautta. Anarcho-primitivists view the shift towards an increasingly symbolic culture as highly problematic in the sense that it separates us from direct interaction. Often the response to this view is something to the effect of, “So, you just want to grunt?"[6] This might be the desire of a few, but typically the critique is regarding the problems inherent with a form of communication and comprehension that relies primarily on symbolic thought at the expense (and even exclusion) of other sensual and unmediated means of comprehension. The emphasis on the symbolic is a departure from direct experience into mediated experience in the form of language, art, number, time, etc.
maapallolla on tällä hetkellä hyvin erilaisissa kehitysvaiheissa Eläinten viikon viettämisen aloitti Suomen Eläinsuojeluyhdistys 1959 Päivämäärät on valittu Fransiskus Assisilaisen muistopäivän mukaan. Let the humans bip free
Blogiarkisto
-
▼
2009
(23)
- ► toukokuuta (1)
- ► maaliskuuta (1)
- ► helmikuuta (1)
-
▼
tammikuuta
(20)
- sammuva jättiläinen setä Sam, miumau
- terve kiintymys kuulostaa aika järkevältä. Nettiri...
- rauhallistakoirat haukkuu.rauhallista. pankin list...
- allihopa
- Ei otsikkoa
- Tieteenfilosofi Paul Feyerabend on esittänyt tiedo...
- moment my
- na,to
- strange effects related to rotating magnetic systems
- hiukka suuremmat havaitsemattomat ulottuvuudet
- xJokainen neliömetri Suomen alueesta, myös vesialu...
- hyvönen aika jumala, sinulla taitaa olla ihan väär...
- physical soul
- Suuri SInä
- I'm sympathetic to the concept that consciousness ...
- revolution
- Observer-expectancy effect Human observations are ...
- <!--T�h�n tulee varsinainen teksti--> <!-...
- In the lonely human , there are over a hundred bil...
- Will bi magic
-
►
2008
(183)
- ► joulukuuta (33)
- ► marraskuuta (32)
- ► heinäkuuta (26)
- ► toukokuuta (37)
- ► maaliskuuta (1)